Perioada de implementare 2021 – 2022

Proiectul urmărește să instruiască și să formeze liderii asociațiilor membre FABC prin intermediul departamentului juridic din cadrul FABC, în deprinderea de abilități legislativ-juridice cu aplicabilitate în domeniul sănătății, pentru ca aceștia să poată informa corect și complet pacienții din cadrul asociațiilor. Pe lângă dobândirea acestor informații, asociațiile își vor îmbunătăți abilitățile digitale și vor fi instruite in scrierea de proiecte in vederea creșterii adresabilității și îmbunătățirea mecanismelor de sprijin adresate pacienților oncologici.

In acest moment sunt inrolate in acest proiect 15 asociatii de pacienti.

Proiectul se împarte in patru (5) componente.

Comunicat de Presă

Asociatia Bolnavilor de Cancer si Hepatita Giurgiu, una dintre asociatiile beneficiare ale acestui proiect!

Componenta 1: Legislativ

Componenta sustinuta de Conf. Univ. Av. Dr. Dan Cimpoeru

Descarcă Modul GDPR Pacienti

Componenta 2: Toolkit Juridic – Instrument de informare

Brosura Drepturile și Obligațiile Pacienților – Material Tiparit (distribuit in cadrul asociatiilor membre) si Digital Download

Descarcă

Componenta 3 Tehnici și Mijloace de Comunicare

Aceasta componenta a urmarit dotarea asociatiilor de pacienti cu infrastructura IT / Software, consiliere privind utilizarea, concepte generale in sfera promovarii online.

Componenta 4 Activități de advocacy pentru Home Delivery

Activitati de advocacy privind legiferarea Home Delivery – distribuire medicamente la domiciliu pentru pacientii cronici.

Componenta 5 Concepte de Navigare a Pacienților

Descarcă Concept Navigator Pacient